tacos och PM

känns som det var tusen år sen jag åt tacos! det är lixom en sån rätt det känns onödigt att tillaga när man är ensam. men nu! köpte allt som behövs (och en hel del till, så man slipper gå o handla varje dag) så ikväll blir det mumma! hihi.

sitter o skriver uppsats-pm men vet inte om jag gör rätt. innan jag har skrivit in tidigare forskning är jag uppe i en sida. (sammanlagt ska det vara två, högst!) men ja, vi får väl se. blir dessutom jävligt svårt att hitta tidigare forskning över huvud taget. har hittat en d-uppsats på internet som jag håller på att läsa igenom och imorron ska jag låna en bok på bibblan och en uppsats. hittade inte nåt mer i databasen =/ aja, vi får se hur det går.

back to plugg.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-28 @ 14:41:35
URL: http://www.jessi.se
Postat av: mulin

Men åh, tack. Då ska jag i alla fall ge det ett försök och ansöka om bidraget.

Vad gott med tacos förresten. Jag åt det igår och har kvar rester idag. Skitbra!

2008-04-28 @ 15:01:07
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0