suck!

dessa jävla telefonförsäljare. kan dom inte fatta att man inte är intresserad när man säger "jag är nöjd med vad jag har" och godta det och säga hej. nyss ringde det en dryg snubbe från tele2 som skulle ge mig nåt supererbjudande. men jag är nöjd med vad jag har, och den dagen jag inte är det så tänker jag inte vänta på att någon ringer och föreslår något annat, då fixar jag det själv. så jag sa att jag är nöjd med det jag har, varpå han svarar "men du kommer ju sänka kostnaden rejält" med en aningen irriterad röst. "jag är nöjd, tack ändå" svarade jag. "jaha. jaja. hej då." sa han då, med ännu mer irriterad röst. han är nog rätt misslyckad som telefonförsäljare. man måste ju fan iallafall vara trevlig. usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0