SOL!

idag har nevena och jag tittat på ett anständigt liv och det sociala arvet, de två resterande filmerna i modstrilogin. det var segt, fast än dom är bra. sedan skrev vi ihop allt vi gjort hittills och imorron ska vi färdigställa hela alltet. efter vi kollat ännu mer microfilm...

har massor annat att göra idag, så skönt att klockan inte är så mycket. ett resultat av att gå upp klockan åtta. det har jag gjort hela veckan och jag är väldigt stolt över mig själv! på söndag får jag iallafall äntligen sova ut.

nu ska jag laga lite mat, sedan blir det städning och mer plugg.

har nog kommit på ämne till min b-uppsats :D nu ska man bara börja med...

Kommentarer
Postat av: plän

okej vad bra... men fråga förden lokalen vore bäst!!

2008-04-17 @ 16:14:24
URL: http://thelifeofelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0