snittad av ett slött rakblad

FAN. såg "är-han-snygg-eller-ful"-killen på bussen i morse. MED ETT BARN.

carro is back! möttes av en glad carro i skolan i morse, totally made my day! skönt att ha henne tillbaka, för några dagar iallafall. fast lite konstigt var det med :P

har inte råd att köpa nya rakblad så jag snittade mig häromdagen, på mitt slöa rakblad. det gör jävligt ont ska jag tala om. fattar inte hur jag lyckades. eller jo, det gör jag ju egentligen, men ändå. jag snittar mig aldrig. sen bara blöder det hur länge som helst. kvinnoproblem.

jag är jävligt lycklig, även om jag har massor att plugga idag. för när jag är hemma ska jag, plän och emilie, the best of the best till björket! ni är dom jag helst festar med så det ska bli så jävla roligt! jag kan bara tänka mig... hö-hö-hö...

nu har jag ställt in en fiskgratäng i ugnen. findus. med dillsås. GOTT!

som sagt, eftermiddagen och kvällen kommer bestå av plugg eftersom jag har omtenta imorron. antar att jag hade för mycket andra tankar inblandade sist och bara ville få det överstökat. det var en väldigt speciell dag för min bästa vän och jag kunde inte sluta tänka på henne, och önska att jag var där. så imorron blir det nya tag.

men ikväll är det iallafall berg flyttar in och det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0