skit

nu har jag plöjt igenom cashmere mafia. kunde inte låta bli. fan, jag hatar att jag är sånt. men kan man så varför inte? jag gillade det iallafall. fick mig några riktiga gapflabb. eller nja, min hals tillåter inte så mycket ljud att komma från den så blev mest skratt med skakande axlar, ni vet?

min feber går hit och dit och min hals blir bara värre och värre :( känns som det sitter på stämbanden, vilket är lite oroväckande. får väl se hur det artar sig. vet inte om jag tar mig till skolan imorron, som det ser ut nu blir jag hemma.

var det inatt jag drömde en skitrolig dröm? tror det. garvade som fan gjorde jag iallafall. minns att jag satt i en soffa och skakade av skratt och ett riktigt asgarv kom ur mig. slog mig på benet till och med. ett riktigt garv som man tappar luften av och får ögonen att tåras. och ett som gör att skrattet låter skitskumt. ett sånt skratt. undrar vad som var så roligt? minns en vithårig gubbe oxå. var nog honom jag skrattade åt. undrar varför.

nu ska jag iallafall sova. känner att frossan börjar komma så duntäcket lockar very much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0