SKAUNE

underbara, underbara hässleholm!

log som en fåne när jag mötte mamma på perrongen igår kväll. min lilla mamma! tycker hon blir mindre o mindre för varje gång jag ser henne... hmm... men åh vad skönt att vara hemma!

euro gav mig inte så mycket uppmärksamhet, vilket jag delade med mig av häromdagen, att han nog inte fattar skillnaden mellan 10 minuter och 2 månader, så han blir mer glad att mamma kommer hem (som bara varit uppe vid stationen och hämtat mig) än av att träffa mig som varit borta 2½ månader.

men sen blir han söt, efter ett tag. ska visa alla sina nya kompisar (leksaker) och nosa på alla mina kläder. och på pesetas! dom är så söta dom två :)

pesetas verkar förresten handtam nu. helt lugn när han sitter i handen :D

vädret är fint men inte lika fint som i örebro. himlen är inte lika blå här... men jag ska nog ta mig en vända på stan iallafall! se vad som är nytt och vad som är likadant. stöter med största sannolikhet på någon jag känner, och det är ju trevligt :)

annars ska jag börja planera inför mitt målande, förhoppningsvis så köper vi färg idag så blir det målning hela dan imorron :) har bestämt mig för vitt och grönt, härlig!

sen ska jag läsa i media reception studies idag med.

och jag MÅSTE berätta! mamma har planerat sån jävla bra mat när jag är här! ikväll ska vi äta fiskpinnar och spenat! MMM. imorron blir det lövbiff o stekt potatis, MM igen. på lördag ska vi GRILLA! aah underbart! som jag längtat! och på söndag försökte jag få kinamat men vi får se vad det blir. älskar att vara hemma!

ja där fick ni lite update! nu blir det frukost i solen! (om mamma o pappa tagit fram trädgårdsmöblerna?)

image242

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0