roligt

när jag och emilie var i stockholm 2006, på UKD-dagarna, var där en kille som hette emil. han var söt och höll på att jonglera och göra andra konster. han hade olika randiga tröjor varje dag, vilket jag tyckte var fint. en kväll gick han helt plötsligt fram till mig och emilie och gav oss var sin hjärtformad klubba. jag minns honom så väl. och ikväll var han med i talang. det var han som jonglerade och cyklade enhjuling. och det var väl inget extraordinärt. men det var roligt att se honom. och förvånande.

image233

här sitter han i chillen. röd/vit randig tröja :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

OH! EN LITEN EMILIE INUTI MIG ÄLSKAR FORTFARANDE HONOM! Så fin.

2008-04-12 @ 00:29:51
URL: http://nordfleisch.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0