PM, sjukdom och böcker

OMG GOSSIP GIRL!

och nya grey's och lost såg jag igår. serier är livet.

idag har jag lånat hem 4 böcker och en uppsats från biblioteket i förhoppningar att någon kan hjälpa mig fylla ut under rubriken "tidigare forskning". dock har jag blivit kass. frossade till och från igår men tänkte inte så mycket på det, hade ont i halsen när jag vaknade men trodde det skulle gå över. det har det inte gjort och frossan är tillbaka. visst älskar man livet ibland?

ska iallafall skriva klart mitt PM idag och sedan ska jag ligga på soffan och inte göra någonting tills torsdag kväll då emilie kommer hit. måste vara pigg då!

Kommentarer
Postat av: Nevena

Åh, Lost! Vill att det ska komma tillbaks NU!

2008-04-29 @ 14:51:27
URL: http://nevena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0