plugg plugg plugg

jag bara läser och läser. om film och vad bazin, vertov och benjamin tycker. jag hoppas detta kommer på tentan imorron, för annars vet jag inte vad jag gör.

idag ligger min statistik på ynka nio unika besökare. NIO. vafan!?

om jag kan tyda eiriks anteckningar rätt har han skrivit "därmed menar benjamin att filmen har förändrat konstbegreppet, och att det har positiv politisk potential." men jag har ingen aning. roligt att hela klassen, och antagligen även johan, hade fått en helt annat uppfattning om benjamins åsikter. jag inledde min tenta med "enligt benjamin är film inte konst." där har eirik skrivit "jo". så vågar man skriva någonting om den här jävla benjamin imorron? det här är absolut ointressant, bara mina egna funderingar.

har beställt death proof inför min b-uppsats. endast 73 spänn kostade den på cdon! gött.

har verkligen svårt att koncentrera mig idag. som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0