paaarty party

fan vad man blir efter i bloggvärlden, bara på några timmar.

idag gick jag upp halv åtta, självmant. klädde på mig, tog bilen och körde till bjärnors. handlade himla massa frallor av alla dess sorter och sedan bjöd jag min familj på frukost. fast bara pappa satt med mig vid bordet, mamma höll på med tvätt istället, tråkis. och henrik sov.

klockan nio började jag måla. fyra timmar senare var första strykningen klar. fy fan vad trött jag är i händer och fötter! ska måla ett lager till på den gröna alldeles strax, sedan blir det dom vita imorron.

måste hinna vila innan kvällens bravader drar igång. endast jag och plän blir det, men det är henne (och emilie) jag helst ville ha med så jag är nöjd! emilie kommer ju upp till öret på torsdag så henne ser jag snart ändå. wiiie!

som sagt, jag och plän, bravader. mamma har köpt två flaskor vin, tror det är säkrast om jag bara tar med mig en - har ju trots allt en produktiv dag framför mig i morgon oxå. vi ska förfesta hos pläns mamma, hon ska oxå ut, det kan bli roligt, hehe. supa och prata minnen, blir kuuul. sedan - björket! kan inte fatta att jag längtar till det ruttna stället egentligen. men fan, är ju uppväxt där! ha-ha-ha...

C YA

(hahahahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0