ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

AMEN FÖR I HELVETE!! hur jävla uselt kan man filma egentligen?! man ser ju för fan ingenting av koreografin i so you think you can dance. jag kan inte koncentrera mig, bara skriker av frustration!! HÅLL KAMERAN STILL!! inga jävla utzoomningar och sväng över publiken och massa jävla trams. fokusera på dansarna, det är dom vi ska titta på!

JÄVLIGT IRRITERAD!!

sen kan jag inte danska och norska heller så fattar inte så mycket av vad juryn och dom två brudarna som presenterar säger. men det är ju mitt problem.



skickade ett hatmail och efter det blev det konstigt nog bättre. haha.

måste bara tillägga att jag älskar daniel. alltså, han i so you think you can dance. har gjort det sen han strosade in på audition. jag hejar på honom.

Kommentarer
Postat av: Leia

Måste säga att det häll högre klass än jag väntat mig.
Kalle är jätteduktig, men främst på sin grej.
Sökte tillsammans med Karolina och höll på henne efter det...å det gick ju bra...

håller med om filmningen dock:(
sen har jag tur som har en dansk mamma kanske;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0