om man ändå inte vaknat idag

har nog haft feber inatt. sovit dåligt och drömt konstigt. ovanpå allt mensvärk. ibland måste man bara älska livet! upp i ottan och skaka av köld i duschen. satte i proppen i badkaret samtidigt så när jag var färdigduschad la jag mig ett par minuter för att få upp värmen. skönt. fukosten är uppäten och the voice skvallrar för mig. redovisningsseminarie klockan nio. vi kommer prata typ två minuter. hoppas folk inte överdriver som dom brukar. orkar inte lyssna på fler redovisningar. blööö. dessutom gick ju tentan tydligen åt helvete. sa ju det, fel fel fel.

Kommentarer
Postat av: Marra

Redovisningar var det tråkigaste jag visste i skolan. :O(

2008-04-08 @ 10:15:14
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0