nya bloggplattformen

nu är min blogg flyttad till den nya plattformen.

var inte sugen på greksallad när jag väl skulle handla så jag stekte hamburgare istället. att det kan vara så gott, det är rätt konstigt. nu är jag svinmätt.

har ELLE-tröjan på mig idag. eller, klänning kanske man ska kalla det? t-shirt stod det, men den går ju nästan ner till knäna. den är skön iallafall. sitter svinbra.

klarade förresten hemtentan, gött :)

kollade över min ekonomi igår, är faktiskt nöjd. sedan kom jag på att jag har ett bostadsbidrag på 300 jag inte hämtat ut. då blev jag ännu mer nöjd. skönt. fast o andra sidan är jag fortfarande skyldig familjemedlemmar några hundra (1100) så jag ska väl inte jubla än. haha.

fast bättre än 11.000 som izza var skyldig sina föräldrar!

har kommit fram till en sak förresten. ni vet när man var liten och fyllde i sånna där "mina vänner"-böcker? så skulle man skriva vilka som var ens bästa vänner. jag skrev alltid ner typ alla jag kände, och det är nog först nu jag förstått vilka jag borde skriva där. plän, emilie och izza.

fick sms av jenna halv åtta i morse. "det blev ingenting med den pellejönsen" eller nåt sånt skrev hon. jag fattade ingenting. vilken pellejöns? vad snackar hon om? och halv åtta? ville dö. fick gå ut i vardagsrummet o hämta min sovmask (inte packat upp sedan skåneresan än) för att kunna somna om, det var ju alldeles vitt i rummet. ljust. usch. somnade iallafall om, tack och lov. klockan ringde 10. gick upp o skrev klart mitt PM. någon som hört någonting om handledare än? enligt åsa skulle ju det vara klart en halvtimme efter, alltså halv tolv. men åsa är ju åsa.

valborg idag. vad ska alla göra? själv ska jag kurera mig så min förkylning släpper till helgen.

nej nu blev det en massa blaha igen.

Kommentarer
Postat av: plän

först. jävkligt rolig dröm du hade om min extremt dyra klippning. I promise you that i will not cut my haor of! Måste ju öva på min engelskaså ja intfår U påalla tentorna! :D Angående kompisboken. Omjag inte minns fel så står jag nogganska långt fram i dina böcker (hoppas jag ialf) för du var en av dem första i mina.. och det är galet hur länge vi har varit kompisar egentligen. Även om vi inte träffas så ofta..:D Fan va långt d blev... sorry. haha take care o krya på dig!

2008-04-30 @ 20:12:41
URL: http://thelofeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0