nu är det fredag

tja, till sängen kom jag ju men här gör jag inte vad jag planerat. planen var sömn - istället har jag fastnat framför msn, som så ofta. men det gör inget, för jag får skratta rätt mycket :)

pesetas hjul gnisslar. jag har smort det, det hjälper inte. gnissel gnissel gnissel. men när jag väl somnar så gör det inget. så egentligen ska jag inte klaga. han är söt.

jag är nog världsmästare i skitsnack. men jag tycker det är så jävla roligt. och folk får gärna snacka om mig, det vet jag ju att dom gör. men det är så gött, att snacka skit och höra att folk tycker samma sak. speciellt när det gäller sånna saker som man verkligen inte vågat säga tidigare. var det inte jag och liesel som hade ett sånt moment i tvåan? eller?

har tänkt på många gånger att det är tur jag inte har cam på min dator. hade kunnat skapa stora problem. ifall den av någon anledning varit igång och jag inte tänkt på det. brukar ju göra massa saker samtidigt som jag har datorn med mig överallt. speciellt byta om. som sagt, tur jag inte har cam.

gonatt! kanske.

Kommentarer
Postat av: emma

http://enlitentax.blogg.se/1207861704_tjejer_passa_p__ni_ka.html

hoppas du vill vara med o tävla om stevemadden skor!

2008-04-11 @ 01:31:30
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0