min dag

vilken dag! otroligt produktiv! upp i ottan för tentaskrivning, hem och slappa, sov 1½ timme, städade och diskade som en tok, duschade, gick till willys. nu har jag tryckt i mig ännu fler kaviarmackor och det får bli min mat för dagen. mackor. det är inte bra va? men jag gillar det. men tror jag ska borsta tänderna innan carro kommer så hon inte svimmar. haha. det värsta med kaviar...

kunde inte stå emot lyxfällan efter vad nevena och fanny sagt, så jag kollar på reprisen nu. den där killen är verkligen helt flängd. visst att jag är kass på att hålla i mina pengar, riktigt kass faktiskt, men jag skulle aldrig någonsin handla på kredit eller ta andra lån, bara sådär. lånar hellre några hundralappar av föräldrar eller henrik. men vem vet vart det slutar...

nej vad tråkigt det här blev.

Kommentarer
Postat av: mulin

Haha, jag klagar över min ekonomi och ligger på minus och har lån hos mamma. Men den där killen köpte motorcyklar och motorcykelställ, båtar osv. Det är nästan så att man blir förbannad.

Jaa, hoppas din kväll också blir fin. Jag ska försöka roa mig med min bok och hoppas på att jag blir trött tidigt :)

2008-04-19 @ 20:12:18
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0