kvällens update

kvällen till ära har jag tömt det sista ur min bag-in-box. men ni kan vara lugna, där var inte så mycket kvar. till viner har jag ätit ost. ost har allt. det är skit gott.

har även asgarvat åt programledarnas kläder i sytycd. hur fan ser dom ut egentligen?

jag gillade faktiskt dirty sexy money. känns som det kan bli något. något intressant med hur mycket intriger som helst. känns skönt att ha nåt att se fram emot. fast jag gissar att jag kommer gå in på piratebay och förstöra allt vad följa-en-serie heter. aja.

efter utröstningen i sytycd ska jag kolla på dan in real life. någon steve carell-film jag såg trailer för tidigare ikväll. han brukar vara bra, så vi kan ju hoppas.

Kommentarer
Postat av: Emilie

DSM (vi kör förkortningar hela vägen ut eller hur) verkar ju hur djävla bra som helst! Håll ut! Du klarar en säsong utan att tanka hem dem. Kiss n' thugz

2008-04-11 @ 00:27:37
URL: http://nordfleisch.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0