kisshamster

nu har jag städat, diskat och gjort rent till pesetas! fast han är inte ren. han luktar kiss. kan man bada en hamster? vill ju inte peta på honom när han luktar kiss. och det där är inte mitt fel, det är han som är ohygienisk. han kissar inne i sitt hus som han dessutom äter och sover i. jag fattar inte. han har en bur med tre våningar och ändå gör han allt i det där lilla huset på 1 dm2. (visst kissar han på andra ställen med, o han får gå ner för att hämta mat och dricka, och så springer han ju i hjulet, men ÄNDÅ!) blir lite irriterad. får städa hans hus varje dag från och med nu. hoppas det hjälper. någon hamsterexpert som vet?

image238

nu ska jag gå och duscha, sen drar jag en snabbis till willys för att handla snacks till mig och carro, som kommer hit och tittar på körslaget med mig ikväll. yeay!

har fått riktig the killers-mani. lyssnar på deras album minst en gång om dagen, på hög volym. antingen hemma eller på bussen med min älskade ipod. men oftast både och. får aldrig nog.

nej, dusch, tja!

Kommentarer
Postat av: plän

Jag vet att jag ändrar mig jämt..har nog redan ändrat mig... fick massa komplimanger igår attjag passa bra iblont ochsånt... så jagska nog ha kvardet etttag... men lugg blir det kanske.... men tänkte satsa på raklugg...dhar jag alrig riktigt haft.ellerkanske men längesen

2008-04-19 @ 17:18:05
URL: http://thelifeofelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0