jeansjackor

helt otroligt! jag har hittat två jeansjackor här hemma som jag hade när jag var mindre. båda passar, förutom att jag inte kan knäppa dom, men det är ju snyggast att ha den öppen. lyckan är total, än en gång idag! nu har jag en ljus och en mörk jeansjacka. yeay! våren är räddad! haha.

har dessutom hittat en svinfin jeansklänning i en av min mammas alla garderober, och den sitter som en smäck på mig! alla andra klänningar jag provade (min mamma och jag, vi gillar klänningar, skor och jackor...) var antingen jättelånga eller jättekorta. dom korta har min mamma såklart jeans till, men jag tog inte med mig några jeans hit, förutom mina cheap monday som är stora som ett hus. vilket ju är meningen.

dessutom såg jag, när jag packat upp, att färgskalan på alla kläder jag tagit med mig hit var svart/vit/grå. roligt. förutom min body som jag kanske ska ha på lördag, och mina lila skor med vita prickar. så därför letade jag igenom mammas garderob. eller ja, en av anledningarna... hehe.

nu kom pappa av någon anledning hem. jag pratade med honom för bara en liten stund sen och då var han i markaryd. hm. vi kanske ska åka och köpa färg? hoppas. jag vill köra bil med och sportisen är hemma :D yeay! hehe...

har varit ute med euro idag med. underbart vårväder! men stackaren kissar lite blod :( gjort det i några dagar tydligen. bara precis i början men ändå blod. o det droppar lite på golvet här hemma. tycker synd om honom fast han verkar inte lida och är precis som vanligt. går det inte över ska vi ta honom till vetrinären, men det ska nog bli bra.

nu ska jag till stan! ciao!

Kommentarer
Postat av: J

http://www.hundportalen.se/blod_urin.asp

2008-04-24 @ 12:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0