jag har inte dött, jag har bara inte varit hemma idag.

åkte till universitetet klockan tolv, hade föreläsning med åsa i tre timmar. vi pratade om den nya delkursen och om vår b-uppsats. jag börjar bli lagom orolig.

sedan mötte jag carro i stan. vi gick en sväng, sedan fikade vi på wayne's. pratade om helgens bravader och skrattade, mest åt henne. sedan lockade hon med mig hem till sig där jag lagade mat åt oss. helt plötsligt var klockan kvart i tio och 100 höjdare började. mycket bra. åkte därifrån vid elva och nu är jag hemma! blev en lång dag. vi pratade om det vanliga. killar och sex.

måste verkligen sova, ska träffa nevena på universitetet klockan tio imorron. lika bra att börja i god tid! jag som skulle diska idag, det blev ju inget med det.

pesetas verkade iallafall glad och se mig när jag kom hem.

och glad är jag oxå. har så lätt att bli exalterad över minsta lilla. är det nu. men händer det nåt bra får man väl ta vara på det. men nu ska jag inte gå och drömma, det finns ju en verklighet oxå. men jag är ju snäll, så det är väl bra. pfft.

GONATT


Kommentarer
Postat av: caroline

killar och sex. haha

2008-04-14 @ 23:47:56
URL: http://www.hellobaby.blogg.se
Postat av: Nevena

haha, jag trodde också jag var ensam om att hata överskattade dagar. Det är helt sjukt att det nästan är tabu att säga att man inte firar typ midsommar och därmed blir värsta outsidern. Men, då är vi två iaf =)

2008-04-15 @ 14:51:01
URL: http://nevena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0