internt, men tvunget att publiceras!

igår pratade plän och jag om våra gamla bandinspelningar. vi spelade alltid in på band. kassettband alltså. kunde vara allt ifrån att vi bara lekte till att vi låssades intervjua någon kändis. i timmar spelade vi in på dom där banden. nu har jag ingen aning om var dom är. därför kom det här roliga citatet fram igår:

jag: jag kanske har spelat över det.
plän: nej det vet jag att du inte har, du är för organiserad. dina barbie hade alltid så fint hår.

älskar hur hon drog slutsatsen att jag är organiserad för att mina barbie hade fint hår. jag kammade dom hela tiden. tyckte det var roligt. hennes var alltid rufsiga.

emma sa en rolig grej med men tror det är för stötande att skriva här.

Kommentarer
Postat av: plän

hihi. så e d ju.

2008-04-28 @ 08:20:30
URL: http://thelifeofelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0