i turn my camera on

nu har carro precis lämnat mig. och besatt som jag är, utav min blogg, ägnar jag mig direkt åt den.

vi har tittat på körslaget, massa foto och snackat skit om klassen, as usual :) nej inte skit, men ja, pratat. hehe. typ vilka möjliga kärlekspar som skulle kunna finnas. vi vill ha lite action nu. antingen en ny flört mellan några eller ett uppbrott mellan johan och my - det vore roligast!

pesetas är lycklig i sin rena bur.

nu ska jag gå och lägga mig. läsa lite i min nya bok som är väldigt bra hittills. gillade "bitterfittan" oxå, läste ut den väldigt snabbt. får komma ihåg o lämna tillbaka den till fanny snart.

imorron ska jag sova hur länge som helst! eller jag ska iallafall sova ut ordentligt.
GONATT!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, just det! Ta med min bok på mån! Och nu ska vi inte missunna Johan och My deras lycka! >:)

2008-04-20 @ 00:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0