hey, what do you do tomorrow?

ja nu är den jävla tv-licensen betald. åt helvete med er.

fick ladda ipoden, batteriet visade rött. men det gjorde inget, för under tiden lagade jag mat och roade mig med AFV. nu är den igång igen och tingseks ljuva stämma håller mig sällskap. mycket mysigt.

håller ju på att lära mig dricka te. det går sådär. tycker alltid det är lika läskigt att ta den första klunken, man vet ju aldrig om det är skållhett eller lagom. men så idag provade jag min sån där teklemma och löst te och hela kittet. men det hjälpte inte. tycker fortfarande det smakar varmt vatten, endast. eller typ lite unket. jag vet inte. men blir jag bjuden dricker jag, för jag ska ju lära mig. men ja, jag vet inte...

ikväll ska jag ta mig lite vin. tömma det sista ur boxen. kommer säkert bli full.

håller på att dra loss nätet på balkongen, så jag ska kunna sitta där och sola (när solen infinner sig) utan att se ut som kassler. idag klättrade en katt in på balkongen. en av dom där som hoppar upp och ner hela tiden, ni vet? den är skit skum den katten. kommer hit minst en gång om dan och jamar. den har inget halsband heller. men den ser välgödd ut. undrar om man vågar ha balkongdörren öppen? tänk så har man en katt här inne helt plötsligt? hmm.

om en vecka (och en dag) kommer izza hit! jag längtar efter dig! jag tänker på dig varje dag. jag saknar dig. jag är halv utan dig, så känns det faktiskt. och speciellt nu, när jag vet att du behöver du mig. snart är vi på kramavstånd igen! jaaa!

började nästan gråta när jag pratade med pappa häromdan. det är inte ofta jag pratar med honom i telefon. jag saknar honom så jävla mycket. jag sa att jag längtar hem. "jaja men du kommer snart hem" sa han. jag vet att han saknar mig med. men han är inte så bra på känslor. så jag tänkte att börjar jag gråta nu skrattar han bara. höll mig tills vi lagt på. jag älskar min pappa. trots alla gräl vi har.

vilket långt inlägg det blev. sorry.

Kommentarer
Postat av: Elin.

Fin blogg! :)

2008-04-09 @ 19:37:29
Postat av: mulin

Åh, jag gillar din blogg! Du skriver väldigt bra.

Och det där med te är lite klurigt. Jag dricker te och jag tror att jag tycker om det. Men om jag börjar fundera och vrida och vända på det, så tror jag inte att jag gillar te egentligen. Det är, som sagt, en konstig smak.

2008-04-09 @ 19:38:28
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Sanna

Var med i min tävling där du kan vinna ett superpresentkort värt 300kr! =)

http://sannakumlin.blogg.se/1207493247_tvling.html#comment

2008-04-09 @ 19:40:26
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: mulin

Jag har "turen" att jag dricker kaffe. Men ibland tycker jag det är jobbigt/tråkigt att dricka kaffe ensam så då brukar te funka som ett komplement. Men jag vet inte. Det är ju bara varmt vatten, egentligen. Och då dricker jag hellre kallt. Jag borde sluta dricka te.

2008-04-09 @ 20:01:44
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0