"... has changed their profile picture"

något som är väldigt skrattretande är folk som tar bilder på sig själva, seriösa bilder, som de tycker blir bra och sedan publicerar lite överallt på det stora internetet. facebook, bilddagboken, blogg osv. jag tycker det är mycket roligt! och jag kan oxå göra det, men har ofta självdistans och skrattar åt mina misslyckade bilder. men alltså ja... det är speciellt en person jag har i tankarna. han är så rolig. haha.

nu väntar jag på att höra nåt från izza, får väl se om det sker...

jag har fått uppdrag på lördag morgon. "du kan väl cykla o köpa frallor". cykla? nänä, här ska det köras bil! om jag ska upp i ottan en lördag och handla frallor till familjen ska jag banne mig köra :D hehe. så det ska jag göra. mest för att jag själv vill, för att det är en fin tradition vi har på helgerna. fast tydligen inte längre, enligt mor o far.

har ätit asmycket mat. det var ju fiskpinnar o spenat ikväll. hehe. 7 pinnar för min del. "vad äter du där uppe egentligen?" frågade pappa. jag äter, men ingenting är så gott som fiskpinnar o spenat. nu är jag dock jävligt mätt. skulle börja tejpa o greja inför målningen men får nog vänta lite till...

fick förresten ta bort alla golvlister själv. det var jobbigt. är inte så händig.

Kommentarer
Postat av: Nevena

jag undrar om du tänker på samma person som jag! en kille i vår klass.. facebook.... hahaha

2008-04-24 @ 21:17:22
URL: http://nevena.blogg.se
Postat av: Jonte

Jag undrar om det är den person jag tror det är...

2008-04-26 @ 11:57:53
Postat av: Petra

jonte: det beror på, vem tror du att det är?

2008-04-26 @ 15:18:19
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se
Postat av: Jonte

Kan han börja på D?

2008-04-26 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0