har skickat in mitt PM och ägnar mig därför åt det här:

ta fram mobilen, bläddra i telefonboken.

har du pussat nr 2? amanda. nej.
vad har du för relation med nr 20? bronson. min gamla mentor och textlärare på gymnasiet.
när ska du träffa nr 30? cedric. tja du, säg det!
är nr 18 söt? benny posten. hahahaha. min boss... säger bara det.
vad var ditt första intryck på nr 33? daniel. jag föll som en fura.
hur träffade du nr 9? anna. genom dansen för många år sedan.
gillar du nr 51? emilie. JAAAAA!
har du träffat nr 3 den senaste månaden? amani, lindas mamma. det var längesen.
är du nära vän med nr 13? åsa jernudd. hahahahahahahaha.
har du gått på bio med nr 4? det är oxå amani, och det har jag faktiskt. jag, linda, amani och jörgen. vi såg moulin rouge.
skulle du kunna gå ut med nr 5? anders claesson. haha ja han är snäll :)
vad pratar du och nr 18 oftast om? benny posten. ja, det blir jobb. han ringde faktiskt igår. om jobb.
känner du nr 1? alexandra hbg. nja.
skulle du kunna ge nr 6 en kram? andreas. har hänt så ja.

roligt att jag bara kom upp till e fast jag gick över 50. undrar hur många jag har i min telefonbok egentligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0