gomorron!

två timmar efter planerad läggdags somnade jag till slut. skönt.

vädret är rätt bra idag, och jag sa ju igår att jag skulle in till stan. men jag orkar inte. funderar på att ta det imorron oxå. och kanske en sväng bort till ikea, behöver lite småsaker. typ duschdraperi som av någon anledning inte hängde kvar efter helgen.

det var bara ett sammanfattningsavsnitt jag såg av top model igår. tråkigt. i och för sig "never before seen fotage" oxå. men det var tråkigt.

idag blir det den där andra filmen. redan nu tror jag faktiskt.

Kommentarer
Postat av: plän

jag vet! Into the wild är glaet bra.. en va mina favoriter oxå.. :D

2008-04-11 @ 13:52:12
URL: http://thelifeofelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0