god morgon!

dagen till ära har jag smakat en ny yoghurt. med smaken hallon/melon. den är syrlig och helt okej, MEN. light är ju fan så mycket sämre än äkta vara. lättyoggi går fetbort. men jag var tvungen att smaka. och omdömet är okej. den är god för att vara light. bla bla bla.

SOLEN STRÅLAR! måste promenera idag. mellan filmerna nevena? :)

hans wiklund är med i vakna med the voice. dom snackar film och tv-serier. ett perfekt uppvaknande för mig. dom pratar om dexter, en serie jag vill se men aldrig orkat. borde jag? och så hyllas dirty sexy money, med all rätt!

Kommentarer
Postat av: plän

Hihih ja massa fest planer ska det bli... har du frågat pierre om lokalen föresten??

Du borde se dexter, asbra. särskillt säsong två.

2008-04-17 @ 15:10:40
URL: http://thelifeofelin.blogg.se
Postat av: Emilie

Hur gick det med Nip/Tuck förresten?! Fick du tag på det utan spansk dub? Annars går det ju på SVT nu.

2008-04-17 @ 18:55:28
URL: http://nordfleisch.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0