fredag kväll

på bio roxy såg vi tarnation, en riktigt gripande dokumentär. blev riktigt rädd emellanåt och väldigt rörd vid många tillfällen. jag säger bara: se den.

efter filmen satte jag och fanny oss på en uteservering trots att solen hade gått i moln. ska det va så ska det va. som några tanter sa "vi kan ju låtsas att det är sol". den kikade fram i typ en minut. tråkigt. men det var trevligt iallafall. sen gick vi en liten sväng på stan och skildes åt när jag skulle in på ica. handlade massa smått och gått och blev 250 spänn fattigare. fan vad jag hatar att mat är så dyrt. jag blev dessutom bjuden på bröd och blev pålurad ett dyrt fanskap för att det var gott. köpte även en teklämma och te i lösvikt. ska lära mig dricka te nu.

jag vill bli tv-hallåa. iallafall för ett tag. hur svårt kan det va lixom?

nu är det carina bergs nya program. det ska bli intressant. hon är så härlig, så jag hoppas det blir bra :)

imorron ska jag hem till fanny på filmkväll. även nevena joinar oss. ska bli mysigt :)

Kommentarer
Postat av: mulin

Har du hittat något sommarjobb eller har du jobb sen tidigare?

Jag tittar också på Carinas program just nu. Tycker du om det?

2008-04-04 @ 21:45:23
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0