färdig!

yes! klar med hemtentan! känns gött. tog mig i kragen och letade upp massa referenser, hoppas dom är bra bara. jag är inte superskillad på engelska men jag gissar att dom passar in. haha. nej så farligt är det inte. men ja, färdig och ledig! gött! är väldigt nöjd oxå.

mando diao har sjungit för mig idag, likaså håkan hellström. mysigt.

ikväll är det första direktsändningen av so you think you can dance, ska bli väldigt spännande att se hur dom lagt upp det! tydligen dansar bara hälften av paren denna veckan, ett påfund jag tycker är skit skumt. det var ju ungefär samma grej när dom visade floorfiller. skit kasst. men ja, vi får se. i omröstningspausen börjar dirty sexy money oxå så det blir en spännande tv-kväll.

nu tittar solen fram! härligt!

Kommentarer
Postat av: leia

Hej

Ville bara tala om att jag har bytt sida och namn på min blogg.

Jag hoppas att du kommer in och hälsar på mig även på den nya adressen:)

Kramar
Style & Life by Leia

ja det blir tv för min del också ikväll:) Men det finns inte en chans att so you.....är sämre än floorfiller...

Postat av: .Westerdahl

svar: hahaha ^^,

2008-04-10 @ 17:18:56
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: Leia

Haha....ja du är inte värre än mig....jag var med i uttagningarna...haha....men i efterhand är jag väldigt glad att jag inte var med.
Däremot var både Karolina som vann och Kalle som kom tvåa riktigt duktiga. Kalle har jag gått i skolan med, så glad för hans skull.

kram

Postat av: Nevena

haha jo! gör inte du? :P

2008-04-10 @ 18:22:51
URL: http://nevena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0