fånigt

var tvungen att röra på mig. mitt coca cola-begär tog över. knallade snällt bort till willys och tog hand om problemet. i luften doftade det sommar. på tillbakavägen såg jag en vacker hund. tänkte på euro. vill trycka in ansiktet i hans fina päls och dra in hans lukt. ingen luktar bättre än han. när jag känner hans doft är jag hemma, allt är tryggt. saknar honom.

jag kommer hela tiden på mig själv med att le. det är ju skit löjligt.

imorron är det dags för skola igen, heldag. intro till ny delkurs så vi får väl se vad den innebär, om det nu inte bara blir uppsatsskrivande, vilket det antagligen inte blir. har funderat över filmer att skriva om men inte tagit något beslut än. eftersom jag älskar kill bill och kan se dom hur många gånger som helst lutar det ditåt, fast isåfall inte båda, eller jag vet inte. we'll see.

har tagit tag i mitt liv idag. snart tittat klart på death proof och sedan väntar planet terror. hittills är jag nöjd. sedan hoppas jag being john malkovich är färdigladdad till ikväll, annars får det bli a beautiful mind som går på tv, för den har jag aldrig sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0