en bra söndag för en gångs skull

hemma efter en väldigt lyckad spelafton hos fanny! flera timmar i solen på hennes balkong med den ofrivillige spelaren, uno och alfapet i sällskap av fanny, carro, jonte och norpan. det är nog den bästa söndagen jag haft på länge. jag brukar hata söndagar och försöka få dom överstökade med film i soffan, men det är alltså såhär en söndag ska vara!

vid åttatiden kom jag på att jag endast ätit frukost idag (förutom en glass och en mazarin) och det är ju inte speciellt bra. en himla massa vatten har jag druckit oxå. men nu, när klockan strax slår elva på kvällen, har jag fått i mig mat. lagade lite snabbt ris och vegesnitzel och har sällskap av grey's.

nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen. imorron blir en tidig morgon och en dag i dalarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0