dans

har inte gjort mycket annat än legat o vilat i soffan hela dan. skönt och behövligt. febern verkar vara borta nu, men halsen är ju som den är...

och vad fan ska man äta ikväll då? suck.

kollade på bounce-dvdn innan. åh vad bra dom är! blir lika överväldigad varje gång. nästa dansevent jag ska ta mig an är min kära showdansgrupp. deras föreställning (som typiskt nog är siestahelgen) ska jag besöka och för en gångs skull sitta i publiken :) det ska bli roligt att se det ur en annan synvinkel. funderar på att erbjuda mina tjänster och göra dom en hemsida. simpel, såklart, för jag är inget proffs, men en hemsida. det behövs. och good news: jag är tillbaka i höst! YEAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0