dagen efter

vaknade klockan nio. min tanke: måste röra mig.
rörde på mig. min tanke: toa.
gick in på toan. min tanke: jag visste det!

ja jag ska väl inte sticka under stolen med att spriten kom upp i morse. det skrev jag ju ändå att jag visste den skulle göra. min kropp bara är sån, eller, har blivit. så fort jag vaknar vill spriten ur den. och det är väl skönt på ett sätt men man kan ju börja dagen roligare.

efter mina uppstötningar kände jag att jag luktade helvete. "visst ja, carro spillde öl över mig igår. ett halvt glas." gick och ställde mig i duschen men kom på att jag inte orkade stå. tappade upp ett bad. mmm. slöt mina ögon o tänkte "kan lika gärna vila" men nänä, känner jag mig själv hade jag drunknat där. så jag klev ur istället.

nu väntar jag på att ugnen ska värma min pizza så jag får i mig lite fett. det är ett måste. och om jag törs gå ut idag blir det chips och cola. behöver fylla på kylen med. det enda jag har där är ost, smör och ketchup. men jag orkar aldrig.

idag bli det soffan och film.

Kommentarer
Postat av: caroline

haha förlåt!
min huvudvärk är fan inte och leka med.

sängen.

2008-04-13 @ 11:52:32
URL: http://www.hellobaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0