björket

alright, update om gårdagen.

promenerade till plän strax efter sju. solen sken och mina fulsnygga solglasögon satt på, tillsammans med Lee-jackan från 1977. den mörka jeansjackan. älskar den. hade såklart kläder oxå, men det är mindre intressant.

en bil tutade och jag tänkte självklart att det var åt mig, så jag vände mig om. någon ropade någonting och jag har ingen aning om vem människan var. för en sekund såg det ut som fabbe så jag vinkade glatt men jag har verkligen ingen aning. kanske var någon okänd som skrek nåt fult om min utstyrsel, och så vinkade jag glatt. vad roligt.

hos plän, eller snarare hos hennes mamma lotta, för plän bor ju i helsingborg numera, var festförberedelserna i full gång. lotta skulle oxå ut och festa så vi skålade tillsammans. som sagt tittade vi på körslaget. bra. dreglade som en annan idiot när brolle dök upp eftersom han är så jävla sexig.

lotta är massör och tryckte på min rygg. FY FAN, vad ont det gjorde! hade så jävla många knutor! och jag som tjatat om min onda vänsteraxel, hon bekräftade att jag var stenhård, och tryckte lite extra där. fy fan säger jag bara... har önskat mig massage i födelsedagspresent.

när lotta med väninnor försvunnit började plän och jag bli nostalgiska. vi lyssnade på spice girls, b-witched och popsie. även busta rhymes "gimme some mo" hängde med, och självklart hatten är din.

jag var övertygad om att klockan inte var mer än tjugo över elva och tyckte plän var skit lame som ville gå så tidigt. klockan var visst halv ett, märkte vi. ojojoj, springa springa. vi sprang faktiskt. hela vägen över vägen till bankomaten. sen saktade vi in. undrar varför. vi sprang alltså.

hursomhelst. på väg till björket mötte vi några mesar. "ska ni till björket?" frågade dom. "ja" svarade vi. "det är inte lönt, det är skit dött!" jaha, mesar. vi stack dit iallafall. det var rätt dött. vafan, mer plats på dansgolvet för oss! röjde som dom små röjarna vi är, körde äkta stampa med leroy-moves. (sök på youtube). bäst är tjernobylbarn med HANDEN I NACKEN som är vilse i skogen.

efter ett tag fylldes palatset på. det är mitt lilla palats, fast där luktar mögel.

träffade en del kändisar och emma dök upp iallafall! YEAY!

kvällen var så jävla lyckad - ni kanske fattar. bara att få förslaget att gå och knulla säger ju allt. kom hem halv fyra, åt två mackor på tre tuggor. tvättade av sminket och somnade. försökte läsa lite i min skitspännande bok, bara för att den är spännande, men minns inte idag vad jag läste så får nog läsa om.

sov till klockan tio. frukost och målning.
har målat klart. äntligen! är alldeles vit-grön, hela jag. och rummet.

svinhungrig är jag. blir mammas asgoda kycklinggryta. FAN vad gott. älskar mat. det är det bästa. måste dock dra ner på godis, chips o läsk. har svällt upp som en annan amerikan på senare tid. mina bröst har fan blivit skitstora. en kille jag snackade med igår pratade med mina bröst. jag sa "jag är här uppe, inte där". han flinade. sen klagade han på att inga brudar tyckte han var snygg. han såg helt normal ut. förutom bröstbeteendet. gick och sa hej till tom istället. han är snäll.

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0