big love

så har den stora premiären av big love skett! som jag och fanny längtat! MEN. jag har nog längtat för mycket. får se om jag kommer följa det eller inte, men jag har ju inte så mycket annat för mig så jag gissar att jag kommer göra det...

köpte bananer idag. åt en och sparade en, som jag tänkte ha med mig till nevena imorron när vi ska titta på massa filmer. men jag är sugen. så kanske tar den nu.

kom på att jag är (eller var) i desperat behov av toapapper. hade en halv rulle kvar. så jag traskade bort till willys utan jacka. SKÖNT! jag älskar att inte behöva ha jacka. det var alldeles underbart i luften. men väl på willys slutade summan på 97 spänn. jag som bara skulle ha toapapper. varför är det alltid så?

nu är jag svintrött. så går nog och lägger mig. gonatt!

Kommentarer
Postat av: mulin

Haha, ja... Jag började nog med Kamrat. Det var en ganska dålig sida. Sen började jag att chatta på Popit, sen kom Lunarstorm... :) Haha!

2008-04-16 @ 23:15:57
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0