badkar

jag badar jämt. jag älskar att ha ett badkar. och när jag nu dessutom vet att jag inte kommer ha det när jag flyttar igen, måste jag bada så mycket som möjligt. ikväll tappade jag upp skållhett vatten och blev svettig. sedan duschade jag iskallt. sedan blev det ett lagom varmt bad. är det normalt? jag vet, rädda världen och det där, men när jag kan (och inte betalar vattenräkning) så beter jag mig såhär.

jag önskar att jag hade följt desperate housewives, för jag tror det passar mig. antar att jag får ta mig an boxarna, någon dag i mitt liv. har sammanlagt sett två hela avsnitt (en gång när izza tvingade mig) och ikväll har jag slötittat ytterst lite.

carro frågade igår om jag oxå ville beställa kläder från forever21 tillsammans med henne och sofia. frakten blir ju svinbillig då, och eftersom dollarn är så jävla låg nu kostar allting typ ingenting. har skrivit upp en lista på kläder jag nog ska beställa. men måste tänka över det. behöver jag verkligen så många klänningar? och ännu en jacka? JA.

fast mina bröst är för stora för deras storlekar. kan det stämma? så stora bröst har jag inte.

ska titta färdigt på trainspotting nu, sen blir det sängen. kanske.


Kommentarer
Postat av: mulin

Åh, jag önskar att jag hade ett badkar....! Och jag har inte heller följt Desperate Housewives.. Typ den enda (med dig)!

2008-04-15 @ 22:57:10
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0