AFV på gott och ont

jag gillar americas funniest home videos. men en del jag inte gillar av det (förutom tom bergeron) är när dom visar filmer med gamla människor som trillar. riktigt gamla. nyss var där en väldigt gammal kvinna som skulle ställa sig på en stol. man såg hur hon riktigt kämpade. och när hon väl fått upp en fot och darrande skulle häva sig upp trillade hon baklänges. det gör ont i mig. när så gamla människor skadar sig. för det gjorde hon garanterat. men det kan dom såklart inte visa.

en annan grej jag inte tyckte var rolig var när dom hade en sån där sammanställning med klipp på folk som skriker när dom åker karusell. brukar vara rätt roligt när män skriker som små flickor. något som inte var roligt var när en kvinnas säkerhetsanordning gick sönder. klart hon skrek då. det hade dom med som ett roligt klipp. hur jävla roligt är det? slår vad om att det gick riktigt illa för henne. och så skrattar halva USA åt henne.

men överlag hyllar jag AFV. det är bra underhållning!

Kommentarer
Postat av: mulin

Om jag har fått rätt information så kommer han hit nästa onsdag. Om en vecka alltså. Men jag är så pirrig. Jag vet inte ens om jag vågar gå dit. Ih!

2008-04-09 @ 18:49:05
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Mandiz

Ha en skön kväll!

2008-04-09 @ 19:20:16
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: mulin

Mih... jaaa, jag borde ju! Jag kommer ångra mig om jag inte går dit. Så ja.. jag får väl kolla upp tider och så (: Och låta honom signera min sko eller nåt! Åh.

2008-04-09 @ 19:29:42
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0