that's why the sun stop shining

en fredag bestående av klippning och packande. mitt lilla minirum är fullt av kartonger och endast en liten gång på sisådär 30 cm finns att röra sig på. jag har packat ner mitt liv. mina filmer, mina skivor, mina tidningar o mina böcker. allt är nere, och det känns rätt skumt. mina kläder är ännu kvar i garderoben / i tvättmaskinen men dom ska väl snart fylla sisådär tio kartonger. jag kan inte fatta hur mycket prylar jag egentligen har.

igår packade jag ner mitt finaste halsband oxå. det har jag fått av emilie. hon har gjort det själv. jag älskar det och jag älskar dig! min underbara svetlana.

idag blir det ikea för hela slanten! inhandling av möbler och prylar och mattor och grejor. är sjukt trött men man får väl sova i ett annat liv... och kvällen vet jag inte vad den bjuder på. det beror på pontus, och om hans planerande fest blir av. annars gör det inte så mycket (men det hade varit roligt att träffa lite folk) för jag är gärna hemma med min familj. min bror har jag knappts ens sett röken av. men men, han är ju en arbetande man nu. med en fet jävla månadslön! om man var ett sånt snille...

imorron ska jag hälsa på dansen. jag ska lämna tillbaka lollos karaktärsskor som jag haft hur länge som helst. haha. och så ska jag såklart återse mina kids. hihi. och ge emma en kram :)

jag har världens tightaste brallor på mig (nästan, jag har visserligen några ännu tightare...) men vad kan man vänta sig när jag köpte dom för sisådär 3½ år och tio kilo sedan. dom passar iallafall och det är ju bra. haha. ah. det är denna morgonen som gör att jag svamlar. det är så jävla grått och jag är så jävla trött och jag sover så jävla bra i min säng! fattade inte att klockan ringde och den ringer precis som i den jävla reklamen med "fyll din dag med musik istället" du vet. där massa jobbiga ljud är med. iallafall, den är hemsk o jag hörde den knappt. gött!

nej, back to work, back to ikea. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0