puss

jag kan verkligen inte dricka med måtta. det har inte varit så att jag mått dåligt varken igår eller idag, men jag går alltid in för "fullt ös medvetslös" och det är väl kanske inte jättesmart. o andra sidan var det ju faktiskt dags att fira igår! izza hade börjat på universitetet i växjö och jag börjar i örebro på tisdag. SINNESSJUKT! men så jävla underbart! vi firade iallafall, det var roligt. vi drack och dansade och drog till björket. vi kände typ ingen men vi hade roligt ändå. det var galet och basshunter var det sämsta jag varit med om, fan vad vi skrattade. hahaha.

när vi till slut skulle sova kunde vi inte annat än skratta heller. och det är det vi gjort mest hela dan idag med. haha. "det är ballonger det du petra" sa izza när hon menade "det är andra bullar" typ. haha, det var sick. sen har vi pratat i-språket idag. det var roligt. och hennes katter attackerade mig hela natten och typ sov på mig. jag säger då det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0