pennybridge

usel uppdatering, jag vet, men ibland orkar man bara inte.

sitter just nu i det lilla rummet i örebro som vi tillfälligt bor i. här finns inte speciellt mycket att göra annat än sitta. vi har visserligen föreläsning i eftermiddag (15-17) men innan dess blir det väl till att sitta o glo här. sätta på en film eller annat.

igår tittade vi på två nya filmer. sherrybaby och the simpsons. sherrybaby var inte alls som vi förväntat oss och faktiskt rätt dålig. the simpsons var rolig i början och annars helt okej. (sen blev det ju mean girls oxå, eftersom den gick på tv, men den har man ju sett 100 ggr så inte så wow...)

ringde precis på en lägenhet, ska titta på den imorron. har inte hört nåt om den i vivalla så vi fortsätter leta tills vi vet något annat.

asså en av domarna i matchen USA - nord korea ser ut som fan. asså, ett skit fult pannband o ja, jag vet inte alls. jag kan bara skratta. och hela nord koreas lag ser ju ut som män. men men, det är kanske sånt dom gillar. who knows...

nej nu ska jag gå o duscha i handfatet. yeay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0