mitt ibland låror och brär

shit vad saker jag har! närmare 30 kartonger med stuff! helt sinnessjukt. jag trodde verkligen inte det skulle bli så mycket. (sen är det ju allt det där som inte går att packa ner i lådor: möbler, mattor, täcke, kuddar, tavlor osv osv, eller etc etc á la örebro)

ikväll är det ensam mamma söker och det är ett sådär sött program som man inte kan annat än fastna för. jag minns fortfarande inte om vi har trean men jag ska fråga pappa. jag hoppas det :) hihi.

carro och jag är riktiga brats. i say no more. haha.

nej nu tjatas det igen: "packa klart innan du sätter dig vid datorn" o blablabla.
men dom gillar mig ändå, dom där paranteserna. fniss.

grey's tankas btw. längtar till jag kan sluka i mig det med blicken! hihi. (hur normal är jag?)
maybe i'm just a girl, interrupted.

bye

Kommentarer
Postat av: caroline

ÅH ja vi är såna brats! JAG SAKNAR DIG SOM FAN NU. ikväll är ingen rolig kväll (kan inte låta bli o vara lite ledsen över R och hur fel det alltid måste bli) så ååååh vad jag längtar till imorgon kväll. DU OCH JAG i VÅR lägenhet. <3

2007-09-30 @ 20:33:23
URL: http://www.cli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0