hyresgäst: petra backlund

VI HAR FÅTT EN LÄGENHET, VI HAR FÅTT EN LÄGENHET, VI HAR FÅTT EN LÄGENHET!
den första oktober har vi tillgång till det och strax därefter blir det inflyttningsfest! (datum kommer snarast, då är det bara att boka!) ska bli så himla härligt att få nåt eget! vi skrev på kontraktet idag. sick!

idag hade jag inriktningsföreläsning. äntligen förstår jag varför jag är här. vi analyserade en del av när lammen tystnar och sen var det inte mer med det. fick en uppgift som verkar helt psycho och som jag inte förstår hur vi ska genomföra men det ska väl gå bra.

efter skolan tog jag o carro en sväng till ikea. vi provade soffor, låg i sängar, tittade på köksbord, grälade, skrattade, längtade. det var kul :) jag har hittat min drömsoffa och jag ska säga "pappa pappa i looooove yooooou!" då går det nog bra ;) haha. det blir indiskt, japanskt och rött och svart och härligt. (inte i samma rum, tack o lov.)

ser ut som vi flyttar till campingen på lördag. hur litet o trångt det än är i vårt lilla rum just nu vill jag verkligen INTE flytta på mig. jag har alldeles för mycket grejer för det och jag vill bara inte. men, så får det bli.

nu måste jag klämma i mig en denniskorv. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0