HEJ, JAG LEVER!

okej, jag har inte rört internet på 10 dagar. det är sinnessjukt. nu är jag här, efter typ tre dagars försök.

första seminariet är över och det gick bra. jag har några nya vänner och jag börjar bli trött på hotellivet. på torsdag åker jag hem och på måndag flyttar vi in i lägenheten.

den 3 november är det inflyttningsfest och alla är välkomna! det blir trångt och ni får ta med sovsaker själva. men KOM! vi saknar er ju.

allt är helt upp och ner och hit och dit men vi klarar oss bra här. carro har fått äran att gå runt o vara sjuk :( så det blev inget uteliv i helgen. heller. men det är sånt som tas igen när vi har kommit i ordning.

ja, vad vill ni mer veta? ring! eller hör av er iallafall.
11 personer fick sms ang. inflyttningsfest. 2 har hört av sig.
vad är det här? =/

Kommentarer
Postat av: Hydie Svetlana Fucker

Snutt, jag har stoppat in mobilen i min röv för den är så djävla dålig. Skriver till dig här istället, men jag har inga problem att få sms och dylikt så fortsätt skicka! Jag är rädd att jag får det lite kämpigt om jag ska komma till er inflyttningsfest (och fy fan vad jag hatar att ha det kämpigt!) men den 4e november åker jag till Los Angeles! Ja du - jag begriper det knappt själv. Ring en kväll när du inte är på seminarium min älskling så berättar jag. Puzzpuzz din Emilie

2007-09-24 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0