HÅLL TUMMARNA!

idag var carro och jag i vivalla för lägenhetsvisning, så håll nu tummarna på att vi får den! vi var 3a i kö men vi var oxå dom enda som hade varit o tittat på den. där va rätt ofresh men det var väl för han som bodde där höll på o packa o skit, men det var stort och bra. en trea :) lite annat än vårt lilla rum på 12 kvadratmeter. haha.

idag har jag ätit fiskgratäng, även den värmd i micron. jag har riktiga cravings för riktig mat, speciellt kött. på söndag blir det köttgryta hemma har mamma lovat, hoppas även lördagen bjuder på nåt riktigt nice!

jag längtar inte hem, men jag saknar euro jätte mycket! och izza såklart. lite skumt att inte träffa henne på så länge när vi hängde varje dag innan. men, vi klarar det :)

nån dag nästa vecka ska vi hänga på universitetet o spana snyggingar. jag vet inte riktigt hur många elever där går eftersom det står olika överallt. 12000, 14000, 14500 o 15000. men nån stans där ligger siffran iallafall o minst 1000 av dom är så jävla snygga! jag dör. jag kommer hitta min drömman här! haha.

ikväll är det bra tv! (för oss som bara har 1an 2an 4an) idol, heroes o survivor ;) haha!
nej nu kanske man ska kränga lite chirre. mums. adjö!

ring mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0