flytt

idag blir det till att packa o greja. imorgon flyttar jag! carro och jag har fått ett tvåveckors boende hos en dam. akutboendena är ju tydligen fulla, så vi får bo på det sättet, men det är ju faktiskt så mycket bättre! sen har vi två lägenheter att titta på, så håll tummarna för oss att vi får nån av dom!

iallafall, eftersom jag nu flyttar vill mamma o pappa att vi ska byta rum. jag behöver ju inte det största sovrummet när jag ändå inte bor hemma. så boytan i hemmet blir numera 2*3 meter, men det spelar ju ingen roll eftersom det enda som blir där inne är en säng... ja. hursomhelst, flyttning idag ja. och packa, shit vad jag måste packa!

ikväll ska jag ta farväl av min bästaste bästa vän, izza! från barnsben och in i framtiden, alltid är det du och jag! <3 hon är bäst, så enkelt är det bara. RING MIG VARJE DAG ÄLSKLING!!

nästa lördag är jag hemma, vad ska vi göra då? (och nu vänder jag mig till alla som vill ta farväl av mig. haha) EMILIE måste jag ju träffa då! <3 <3 <3 sugar pie!

nej, back to work. tjipp tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0