what to do?

just nu är jag så jävla trött och undrar, hur ska detta gå? jag är inte alls sugen att dra tillbaka till örebro, helst hade jag stannat här i skåne ett tag till. jag är inte redo att lämna euro igen. jag har varit hemma för länge för att vara borta så länge nästa gång. två månader. familj och vänner och sådär kan jag prata med, men euro kan jag inte gosa med på avstånd. han är fan min bästa vän.

jag har två filmer att dömma ut i bloggen oxå. sideways och alpha dog. så jag kan väl börja med sideways. fem plus, solar och allt möjligt, då måste den ju vara bra, eller hur? och visst, den var bra, men den fick mig att må riktigt dåligt! huvudkaraktären var så jävla trasig inombords och jag kände verkligen med honom.
sen har vi alpha dog, som jag äntligen tog tag i att se. justin timberlake var överraskande bra och han är ju inte tråkig att titta på, om man säger så. gillade upplägget av filmen och tänkte 'fan vad bra' tills ungefär en fjärdedel var kvar. då verkligen vände allt och jag ville stänga av. men, i'm not a quitter, så jag såg klart den. sevärd, men den tappade mig. tyvärr.

i över två månader har mitt liv varit tomt på allt. känslor, kärlek, vänskap. det har varit plugg, lägenhet, praktiska saker, hela hela tiden. jag är så jävla emotionellt tom. även om jag nu när jag är hemma fyller på allt det där lämnar det kroppen direkt när jag sätter mig på tåget igen. jag letar efter minsta känsla, lycka, glädje, att hålla fast vid. någonting att vakna upp till. ni vet, inte bara ha det där tråkiga torra livet när man tänker "varför är jag ens vaken idag?" (och nej, jag är inte självmordsbenägen eller något sådant, jag vill bara att något ska hända).

får väl sova nu, har körlektion tidigt imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0