some day when i awfully low

ikväll är det party som gäller! febern har gått ner och jag trotsar förkylningen som bara blir värre och värre. det blir god mat, vin, förhoppningsvis trevligt folk och kanske lite dans :)

therefore i have städat. shit vilka dammtussar det var under min säng. nu är dom tack och lov uppätna av den lilla högljudda dammsugaren. slurp.

sen väntar en vecka av föreläsning, hemresa och pluggande. inte att förglömma: oxå en fet utekväll i kristianstad! ja, du hörde rätt, det är dags för petra att göra kristianstad igen! det ska bli alldeles för mycket alkohol och alldeles för sent för att hinna med nattbussen (iallafall om den där efterfesten blir av, hihi) och ja, det kommer bli great! jag bjuder in alla er som anser sig vara mina vänner att joina. så, joina!

ikväll är det dessutom klassfest, fick jag reda på typ nyss, som jag inte kan gå på pga våra andra planer, men o andra sidan, vem är dennis? hursomhelst, jag hade velat gå, men det kommer nog fler tillfällen.

nu ska jag snyta mig, igen, sen blir det nog mer OC. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0