nyinflyttad och nu med internet!

orkar inte skriva nån lång recension om inflyttandet, men nu är jag i ordning! det är himla skönt och carro får sina grejer i helgen så snart är allt klappat och klart! YEAY! (och för er som inte redan vet: 3 november är det inflyttningsfest, välkomna!) idag fick vi internet och det känns himla bra!

min dag idag började med att jag blev biten i armen av en grand danois. det är ju en upplevelse i sig. kul. verkligen. inte. men ja, det är sånt som händer och det var under omständigheter då vilken hund som helst hade gjort likadant (jag överrumplade honom/henne vid en husknut så den trodde väl att jag skulle attackera eller nåt). tur att jag inte är hundrädd. men shit, vad ont jag har i armen. det ömmar som fan. men ja, euro har ju nafsat till ett par gånger oxå så jag är rätt van. det är stora hundar och deras käftar lixom. whatever, jag lever.

idag när jag åkte hem med bussen såg jag en skylt där set stod "snorklingskit" och jag läste såklart "snorkling-skit" och inte "snorklings-kit" hahaha. sen skrattade jag för mig själv jättelänge. suck :)

nej nu är jag lite hungrig, ciao.

Kommentarer
Postat av: angelina

jag saknar ditt skratt!!

2007-10-06 @ 00:05:21
URL: http://babybabybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0