hässleholm, dag 2

inatt kröp euro upp i min säng. jag tror han har saknat mig. annars försöker man inte dela på en 90-säng. han tar dessutom större plats än mig. jag låg typ utanför. men han är söt, så jag lät honom vara där. för han har saknat mig.

idag när vi var ute på promenad gick han (euro alltså) så nära mig att jag kunde ha handen på hans huvud i princip hela tiden. det var gosigt. sen ville han rulla sig i gräset men det fick han inte för mig för det var så jävla kallt!

sen vart det plugg plugg plugg. lite mer än tre timmar tillbringades på biblioteket. knarkade druvsocker (vet inte vad det är för ryck jag fått men jag är nog näst intill beroende, så har bestämt mig för att det var mitt sista paket) och drack massa vatten. fick springa på toa. var ju rätt bra ändå, för då slapp jag läsa exakt hela tiden. blö blö blö.

mamma kom hem med systemetpåsar för en stund sen. massa cider och en bag-in-box ;) hihi. den ska med upp till örebro, och det ska några cider med. men en del ska förtäras ikväll, minsann!

kommer bli en så jävla bra kväll! jag ska äntligen få träffa ANGELINA! hur underbart är inte det? FANTASTISKT! dessutom ska emilie oxå ut så vi kan göra en galen malmö dans oxå :) wihoo. och så är det liesel, jenna, manilla, malin, elle o jessica. och carro såklart, men det är ju självklart, eftersom det är där vi ska hålla hus :)

nej, nu ska jag stryka min skjorta! cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0