FAN FANS FAN

tentan är avklarad men om den är godkänd eller inte har jag absolut ingen aning om. det gick förvånansvärt bra men frågorna var så jävla breda att man börjar fundera på om man skrev något rätt över huvud taget. MEN, för att fira att tentan är över ska mina klassisar ut o partaja :) och jag oxå då förstås.

och det kan verkligen behövas just nu, för Fittan, vår bovärd, är verkligen en fitta. hon svarar aldrig i telefonen och hon dyker inte upp när vi ska träffas. till råga på allt har vi fått klagomål från våra grannar, och det är väl lika bra att jag skriver ner det här så att alla slipper fråga, jag refererat bara hit isåfall:


Klagomål kring ditt boende

Vi har fått in klagomål att du uppträder störande i eller kring din lägenhet.

Klagomålet avser att ni har kastat flertal fimpar ner från er balkong på grannens altantak och dessa fimpar har bränt flera hål i altantaket. Altanen är ett nybyggt tillval som tillhör ÖBO. Ni kommer därför debiteras kostnaden för de skador som ni har orsakat.
TIden för detta var helgen 13-14 oktober när ni hade fest.

Om du slutar att störa dina grannar får du bo kvar. Annars riskerar du att ditt hyreskontrakt sägs upp och du får flytta från lägenheten.

Med vänlig hälsning ÖrebroBostäder AB.


1. det var inte carro eller jag som rökte. det var våra jävla gäster. visst, det är vårt ansvar, men vem fan är så dum i huvudet att man kastar ner glödande fimpar på ett plasttak? jag var inte ens ute på balkongen kvällen det hände för det var så jävla kallt, så jag hade noll koll.
2. med vänlig hälsning? ÄR DU DUM I HUVUDET ELLER?
3. debitera skadorna. jävligt roligt när man har studieekonomi!!

är bara så jävla arg och ledsen just nu. fy fan o komma hem till det brevet lixom.
dock är det ju bra att ingen (förutom izza) kommer upp på vår inflyttningsfest, för nu kan vi inte ha nån inflyttningsfest. kul. jävligt kul. när det inte ens är vårt fel! vi var så jävla duktiga annars. spelade ingen hög musik eller sprang i trappan eller nånting. jävla fitt fitt fitt!

avreagering lite klar, nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: angelina

amen GAH! fan vad tråkigt med hela fimphistorien, jag förstår är du är argsint! åh! jag hatar andra människor! det är bara du och jag som är duktiga och bra! men vad skönt att det gick bra på din tenta iallafall, sådant lyser ju upp tillvaron och studierna och hoppas du hittade en fiiiiin jacka och fiiiiiina stövlar!
love you hun!

2007-10-25 @ 17:47:59
URL: http://babybabybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0