drömtydning?

inatt hade jag the craziest dream. det var hässleholm, det var göteborg. det var liseberg, det var östervern. det var izza, det var plän, det var liesel. det var alkohol, det var bråk. det var örebro, det var affärer. det var martin, det var daniel persson (av någon anledning, hah) och det var helt crazy.

vi började med att pendla mellan hässleholm och göteborg ett par gånger om dan. (jag har drömt det här förut, och det skrämmer mig lite.) vi drog till liseberg och ingen ville åka karuseller. det såg inte alls ut som liseberg men det såg ut exakt som sist jag drömde om liseberg. sen vart det bussåkning någon annan stans och jag bråkade med liesel. for some reason.

sen vart det örebro, där jag helt plötsligt såg martin. han hade flyttat hit, visade det sig. jag började stalka honom. jag hängde på hans "område" hela tiden. gick till samma affär som honom. låtsades stöta ihop med honom. helt sick. sen träffade jag på daniel i affären. och där var det fest, visade det sig sedan. sen censurerar jag en del. hahaha.

sen var det skurkar. det var skurkar och jag och min familj ingrep. dom var utklädda till brevbärare och henrik pratade så högt (vi var förresten i hässleholm igen) att vi blev avslöjade, där vi låg och spanade. av någon anledning skulle sedan en bur med en hund (euro) eldas upp. det ville vi förstås inte så jag offrade min stora lassiehund (gosedjur) som eldobjekt. normalt, lixom.

sen vaknade jag nog. men jag menar, wow, vilken rörig dröm. tjena, lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0